רה-מינרליזציה • בשורה: השיניים 'יתקנו' את עצמן

    ארי וידר No Comments on רה-מינרליזציה • בשורה: השיניים 'יתקנו' את עצמן
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור אצל רופא שיניים מרתיע רבים, מבוגרים כילדים, אולם בשורה חדשה שמגיעה מבריטניה עלולה להביא לפריצת דרך משמעותית בתחום.

    כידוע, השיניים יודעות "לתקן" את עצמם, ובחברת רמינובה טוענים כי נמצאה הדרך להשלים את התהליך בצורה מהירה.

    איך זה יעבוד? נדרש להגיע לרופא על מנת לנקות את השן החולה, ואז מינרלים מוכנסים למקום הנגוע. אחר כך מכת חשמל חלשה דוחפת את יוני המינרלים לתוך החור, ומעוררת רה-מינרליזציה מהחלק העמוק ביותר של הנגע. זה מצריך אותו פרק זמן כמו סתימה. ללא שום זריקות או קדיחות, אומרים המפתחים, ולחלוטין ללא כאב.

    ג'ף רייט, מנכ"ל רמינובה אמר כי: "בניסיון ליצור תהליך טבעי, שבו התהליך הזה המכונה רה-מינרליזציה מתרחש בפה כל הזמן, מצאנו דרך להפוך אותו לתהליך מהיר הרבה יותר. על ידי הכנסת סידן בריא ופוספטים לתוך האמייל, בתהליך טבעי הם משתלבים בו ומוסיפים לאמייל שכבר שם".

    ד"ר בארי קווין, יועץ בקינג'ס קולג' בלונדון, ציין את היתרונות הרבים ואמר: "אם אפשר למנוע עששת אצל ילדים, הם ייהפכו למבוגרים ללא סתימות, כך שזהו שוק מפתח. כמו כן, אם לילדים תהיה חוויה טובה יותר בביקור אצל רופא השיניים, כי הם לא עברו את הקדיחות והזריקות הכרוכות בסתימות רגילות, הם יהיו חיוביים יותר בהמשך החיים וכנראה ייהפכו לפציינטים רגילים יותר".

    בשלב זה מצוי המיזם בפיתוח, וימים יגידו אם יחולל אכן את המהפכה.



    0 תגובות